دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
بیانیه میبد

حوزه/غدیر به ما آموخته است که تک تک افراد در سعادت جامعه اسلامی تأثیر گذارند و اگر در صحنه های مهم با انتخاب و حمایت از انسان های شایسته نقش خود را به خوبی ایفا نمایند جامعه را به سمت سعادت هدایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مرتضی برزگر بفروئی،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میبد به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در پیامی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن دهه امامت و ولایت با انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری را به فال نیک می گیریم و امید داریم با بهره گیری از تعالیم غدیر مردم ولایت مدار ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح زمینه پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی را محقق سازند.

غدیر به ما آموخته است که تک تک افراد در سعادت جامعه اسلامی تأثیر گذارند و اگر در صحنه های مهم با انتخاب و حمایت از انسان های شایسته نقش خود را به خوبی ایفا نمایند جامعه را به سمت سعادت هدایت می کنند و در سایه عدم حضور یا انتخاب نادرست زمینه اختلاف عقب ماندگی مادی و معنوی را فراهم خواهند کرد.

امید که مردم آگاه و ولایت مدار ما با بصیرت انقلابی خود و با تجربه چهار دهه انتخابات با بررسی عملکرد افراد و گروه ها، با انتخاب فرد اصلح مسیر شهدای خدمت را تداوم بخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha